Benvinguda

"No sobreviu el més fort sino el que s'adapta millor als canvis" Charles Darwin (o algú que ha sabut adequarse a la nova situació, ja sigui política, laboral, etc... )


Jo no sé si estic fort o preparat però com q m'és igual aquí teniu el blog per si voleu saber de mi el temps q no estigui aquí.


I és per tant ara el moment de viatjar ja que treballar...., je, je, je, que ho facin uns altres.



14 de maig 2011

I cap a on???

Doncs pensant de fer sobretot Asia, Oceania i Amèrica... i ja veurem quins països. Quan encara s'ha d'organitzar-ho tot; és a dir: quin sistema de diners s'ha de dur a sobre, tipus de tarjeta de crèdit q et treguin poca o cap comissió, visats necessaris, carnet de conduir internacional, vacunes, seguro de viatge, ...; lo de quins països m'agradaria anar si q en tinc en ment uns quants: India, Japó, China, Vietnam, Indonèsia... després Australia, Nova Zelanda... pujar per Xile, Perú, Bolivia, Brasil... i cap Amèrica del Nord. Llavors potser ja es farà fosc i més val q torni cap a Terrassa.
A veure; un cop tingui bitllet poder ja hi haurà un rumb marcat, però l'imprevissió i inseguretat seran bàsics en aquesta història.